עלויות של גן אירועים במרכז

כמה עולה גן אירועים במרכז?

יש מספר פרמטרים קבועים המשפיעים על העלות של אירועים פרטיים או עסקיים. מחיר האירוע תלוי בראש ובראשונה במיקום האולם. גן אירועים במיקום מרכזי יחייב את בעלי האירוע לשאת בהוצאות גבוהות בהשוואה לגני אירועים אחרים. גן אירועים במרכז תל אביב או גוש דן לדוגמא יהיה יקר יותר מאשר אולם בדרום, בצפון או בפריפריה. מומלץ לבחור את המיקום רק לאחר השוואה בין גני אירועים והפעלת מערכת שיקולים של עלות מול תועלת.

העלות של גן אירועים במרכז תלויה גם בתפריט הקולינארי. זהו פרמטר משמעותי שיכול להביא לפערים של עשרות אחוזים בין גני אירועים במיקום זהה לחלוטין. במילים אחרות, בגני אירועים לא מסתפקים רק בקנקן אלא בודקים גם את מה שיש בתוכו. חשוב להגיע לפגישת היכרות עם נציגי האולם, להתרשם מהתפריט ולהציב סדר עדיפויות ברור. האוכל הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר באירוע ואין סיבה להתפשר עליו. בנוסף, לאחר חתימה על חוזה מול גן אירועים במרכז ניתן לתאם ארוחת טעימות ולהחליט אילו מנות יופיעו באירוע עצמו.

כשרות, שירותי הגברה ותאורה ועונת פעילות

מלבד האמור לעיל, המחירים של גן אירועים במרכז או בכל מקום אחר בארץ מושפעים מסוג הכשרות. כשרות מהדרין עשויה לייקר את עלות המנות לעומת כשרות רגילה. מאפיינים אחרים הקובעים את המחיר הממוצע של אירוע פרטי או עסקי הם שירותי הגברה ותאורה. גן אירועים עם שירותי הגברה ותאורה מקצועיים יגלם זאת במחיר המנה. מי שרוצה להפיק אירוע עבור מאות מוזמנים חייב להשקיע בהגברה ותאורה איכותיים ככל האפשר.

לבסוף, עונת הפעילות היא עוד פקטור הקובע את העלות הממוצעת של גן אירועים במרכז. המחירים עולים בתקופת הקיץ ויורדים בעשרות אחוזים בחורף.