מערכת דיחוס – לאויר נקי

מערכת דיחוס היא מערכת אשר יוצרת תנועה של אוויר. במערכת משתמשים במקומות שיש צורך להניע את האוויר וכשהוא לא מתחלף באופן טבעי. אנו יכולים לראות צורך במערכות אלו בבתים רבי קומות, מבני תעשייה ואפילו בחדרי שירותים או חדרי אשפה. מערכת דיחוס יכולה להגן על האנשים הנמצאים בסביבה על ידי יצירת אוויר נקי ועל ידי הרחקת עשן שריפה או חומרים מסוכנים. כיוון שכך, כאשר מתכננים את המערכת או כאשר מתקינים אותה חשוב מאד לבחור בחברה המתמחה בתחום, חברה שיכולה לבצע תכנון של המערכת, להתקין אותה ולבצע פעולות של בקרה ופיקוח. החברה יכולה לבצע את כל הפעולות והיא יכולה לבצע חלק מהן, תלוי בצורך של המקום עצמו.

תכנון המערכת

החברה אשר מתמחה בתחום מערכת דיחוס יכולה לתת שירותים של תכנון המערכת גם למקומות שעוד לא הוקמו ונמצאים בשלב התכנון והבנייה וגם למקומות קיימים. בכל מקרה החברה תבחן את האתגרים של המקום, צורת המבנה, אופן הפעילות שבו ובהתאם תיתן המלצות כיצד להתנהל נכון ואיזו מערכת להתקין.

התקנת המערכת

לאחר התכנון החברה יכולה לבצע התקנה של מערכת דיחוס כחלק מהליך הבניה של המבנה או כשהוא כבר קיים. ההתקנה של המערכת תתבצע בהתאם לדרישות השונות של המקום ובהתאם לפעילות בו. החברה אשר מתקינה את המערכת צריכה להביא איתה ניסיון רב ואנשי מקצוע מעולים בעלי הכשרה בתחום.

בקרה ופיקוח

אחת הפעולות שיכולה לבצע החברה אשר מתכננת ומתקינה מערכת דיחוס היא בקרה ופיקוח על המערכות השונות. החברה יכולה לפקח על מערכות שהיא בעצמה התקינה ולהגיע אחת לתקופה (שנקבעת מראש או על פי דרישה) למקום לביצוע בקרה והיא יכולה לבצע בקרה גם על מערכות שלא תוכננו או לא הותקנו בעזרתה.

כיצד עובדת מערכת דיחוס? צפו בסרטון!