לוכד נחשים בדרום

אם אתם מתגוררים בדרום וראיתם נחש, אין כל ספק שזהו הרגע להזמין לוכד נחשים בדרום. הלוכד יודע את עבודתו, הוא יחפש עבורכם את הנחש וילכוד אותו בסבלנות רבה. לאחר שיגיע לוכד נחשים בדרום לביתכם אתם תוכלו לחזור לחיי השגרה היום יומיים שלכם.

לדעת את העבודה

כפי שכולם יודעים, נחשים זו חיה חכמה וחמקמקה. אם מנסים לתפוס את הנחש הוא לא ישאר במקום אלא ימשיך לדרכו וינסה להתחבא במחילות שונות שיתכן כי מעולם לא ידעתם עליהן. התפקיד של לוכד נחשים בדרום הוא לאתר את המקום בו נמצא הנחש. לכן, אין צורך ליצור היסטריה או לנסות לתפוס את הנחש בעצמכם. כל שעליכם לעשות הוא לזכור היכן היה הנחש, לנסות לזהות כמה שיותר פרטים כמו האורך שלו והמראה הכללי ולהזמין לוכד נחשים בדרום.

בכל שעה

הלוכד יודע מהי העבודה שלו ומודע לכך שלנחשים אין לוח זמנים שתואם את שלנו. לכן, בכל שעה יכול להגיע אליכם לוכד נחשים בדרום. יתכן כי ללוכד יש תעריפים משלו, אך באופן כללי אם הוא לא עובד ומנסה לתפוס נחש במקום אחר, הוא יגיע ויעזור לכם להחזיר את השקט והשלווה. לוכד נחשים יגיע אליכם עם הקריאה ואין זה משנה אם נראה לכם מאוחר מאד או סוף שבוע, התפקיד שלו הוא לדאוג לכם והתפקיד שלכם הוא לקרוא ללוכד ברגע שראיתם נחש.

מה עושים עם הנחש?

לוכד נחשים בדרום מגיע עם הכלים המתאימים לתפוס את הנחש ועם הכלים המתאימים לשמור אותו. על פי החוק, הלוכד לא הורג את הנחש אלא שומר עליו עד שהוא מתאם עם מפקח ברשות הקרובה על מקום שחרור שלו. כמובן, שחרור הנחש נעשה הרחק ממקומות מגורים והרחק מהבית בו הוא נתפס.