טיפולי הלבנת שיניים

מדוע אנשים רוצים לעבור טיפולי הלבנת שיניים?

הטיפולים שאנו יכולים לקבל מרופא השיניים שלנו הם טיפולים מגוונים מאד, אשר לרוב נקשר אותם כמובן לטיפולים בתחום בריאות השן – טיפולי שורש, השתלת שיניים, התקנת כתרים, ועוד. אולם, חשוב לציין שבתחום רפואת השיניים, יש אפשרות גם לעבור טיפולים שמהותם המרכזית היא אסתטית, כאשר מבחינה זו, הטיפול הבולט ביותר, הוא טיפול של הלבנת שיניים. טיפולי הלבנת שיניים מובנים כמובן משמם – אלו טיפולים שבעזרתם יוצרים מראה לבן יותר לשיניים שלנו. אולם, מדוע אנשים מבקשים לעבור את הטיפול?

מראה אסתטי ומושך יותר

אם תשאלו את האנשים שהולכים לטיפולי הלבנת שיניים, הם בכלל לא יבינו למה יש טעם לשאול אותם. בתרבות שלנו, מקובל לקשר בין שיניים לבנות לבין שיניים בריאות – וכשאנו רואים אדם בריא יותר, אנו גם מייחסים לו תכונות חיוביות.

לא פעם, טיפולי הלבנת שיניים אף קשורים לדימוי עצמי מסוים. כולנו רוצים לקבל מראה נקי ובריא יותר. אולם, בעוד שלעתים שמירה על גוף בריא הוא משימה פשוטה שרואים ישר את התוצאות של הפעולות שנעשה, הרי שבמקרה של הלבנת שיניים המצב מורכב יותר. שיניים יכולות לקבל גוון כהה בין השאר בשל גנטיקה בעייתית, בשל צריכה של משקאות שמכתימים את השיניים כמו גם עישון. אפילו אם נגמלים ממעשים אלו – הצבע הלבן לא באמת יחזור, ולכן נחוצה כאן התערבות של רופא שיניים מומחה.

והאם זה עובד?

בהחלט כן! טיפולי הלבנת שיניים אצל רופא שיניים שהוסמך לכך, יכולים לעבוד תוך זמן קצר יחסית. הסיבה לכך היא שרופא השיניים יכול לעבוד עם תרכובות שכוללות אחוזים גבוהים של מי חמצן, ומכאן הוא יכול לספק לכם תוצאות הרבה יותר טובות להלבנת השיניים שלכם בזמן קצר.