עסקים רבים כיום, אשר מוכרים מוצרים או שירותים כאלה ואחרים מחפשים מגוון רחב של דרכים על מנת לפרסם, לשווק, ולהניע לפעולה את קהל הלקוחות הפוטנציאלי של העסק לרכוש את אותם מוצרים או שירותים. אחת מן הדרכים המקובלות ביותר בתחום זה היא באמצעות טלמרקטינג. למה הכוונה בעצם? טלמרקטינג הינה שיטת שיווק של מוצרים ושירותים באמצעות שיחות טלפון ישירות עם הלקוח. טלמרקטינג הינה פנייה יזומה ללקוח במטרה לתאם פגישה לצורך מכירת מוצר או שירות או אפילו מכירה באותו הרגע בעזרת אמצעי תשלום כמו כרטיס אשראי. שיטת שיווק זו ידועה כבר שנים רבות וכיום ניתן למצוא תוכנת טלמרקטינג שמסייעת לעסק לעשות טלמרקטינג בצורה יעילה יותר.
מי משתמש בטלמרקטינג
הגופים העיקריים שמשתמשים בטלמרקטינג הם מתחום האימון האישי, ייעוץ עסקי, רואי חשבון ומנהלי חשבונות, מפתחי תוכנה, ייעוץ ארגוני, חברות ליסינג, חברות סלולר, קוסמטיקה, חנויות תכשיטים וכיוצא באלה. כדי ליעל את השימוש בשיטה זו משתמשים רבים מעסקים אלה עם תוכנת טלמרקטינג ומוקד טלפוני קול סנטר.
תוכנת טלמרקטינג משולבת במערכת קול סנטר
תוכנת טלמרקטינג מאפשרת ניהול יעיל של מוקדי שירות ומכירה בזמן אמיתי. המערכת יכולה לעשות ניתוח של מידע באופן מהיר ויעיל על כל פעילות המוקד, על יעילות הנציגים השונים וכן על מגוון שלם של תרחישים כולל ניתוב של שיחות נכנסות ויוצאות. תוכנת טלמרקטינג המחוברת למערכת קול סנטר מצוידת בכלים המאפשרים שליטה על תהליכי השיחה וכן על הרחבת המוקד או צימצומו. החייגן החכם העושה שימוש עם תוכנת טלמרקטינג מאפשר למוקדן לשפר את עבודתו ולהפיק מעצמו את המיטב.
יתרונות תוכנת טלמרקטינג
המערכת כוללת תוכנת IVR ויכולת הקלטת שיחות והפקת דוחות מסוגים שונים. את הדוחות ניתן לבצע על פי פרמטרים קיימים בבסיס הנתונים של התוכנה על ידי מספר הטלפון, מספר הנציג, אורך התור, מספר שחוייג מהמערכת החוצה, משך השיחה, תאריך ושעת השיחה. תוכנת טלמרקטינג מציגה גם את ניצול הזמן האישי של כל נציג שירות ואת הישגיהם ומהו אחוז הזמן המנוצל לשירות מתוך יום העבודה הכולל של הנציג.