אתם מרגישים שאתם הולכים לאיבוד בתוך סבך הנתונים המופיעים בחשבונית חברת הסלולר המבהילה? לא מבינים מה כתוב בה? אתם יכולים להירגע. יש אור בקצה המנהרה והוא נקרא יועץ תקשורת. מומחים בתחום יצליחו להביא אתכם לכדי חסכון משמעותי בחשבון הסלולר שלכם, וגם יתנו לכם שיעור חשוב מאין כמוהו בקריאת החשבוניות המסתוריות של ספקי הסלולר בארץ למיניהם.
עסקים פורחים
בעלי עסקים רבים מחזיקים במנויי סלולר רבים, ובמספר דומה של מכשירי סלולר. הדבר נעשה אם כהטבה לעובדים, אם כשימוש במכשיר ככלי עבודה, כמו במקרים של אנשי מכירות, מנהלים בחברה ועוד. בדרך כלל מחזר ספק הסלולר אחר עסקים אלו, מאחר והם כר כלכלי פורה מאד. התהליך מתחיל בחוזה התקשרות עם הספק, המבטיח מחירים מיוחדים לחברה, דמי מנוי נמוכים, שיחות לחו"ל במחירים אטרקטיביים ועוד. בעל העסק המרוצה ממהר לחתום על החוזה מבלי שישאל את השאלות הנכונות, ולעתים מבלי שיידע מה הן השאלות הנכונות שיש לשאול אותן.
שואלים את השאלות הנכונות
רק בדיעבד יסתבר לבעל העסק, כי בחוזה ההתקשרות מסומנות כוכביות קטנות רבות, ושורות קטנות עוד יותר, המציינות תנאים נוספים שלא הוזכרו במעמד ההתקשרות עם הספק. אחת מהן היא עלות שיחות לחו"ל במחירים נמוכים, אולם ההגדרה "חו"ל", לא כוללת מדינות מסוימות כמו למשל סין, קוריאה או פרו, שם התעריף אינו רק גבוה, אלא פשוט מופקע. עוד מצוין בשורות הקטנות כי בעל העסק, גם אם אינו מרוצה מהשירות ומעוניין לצאת מההתקשרות עם הספק ולעבור לספק סלולרי אחר, יצטרך לשלם קנסות דרקוניים, המחושבים לפי זמן ההתקשרות המתחיל בכל פעם מחדש, עם שדרוג מכשיר או רכישת מנוי חדש.
המומחים מצילים את המצב עבורכם
יועץ תקשורת מומחה בנבכי החשבוניות המבהילות של ספקי הסלולר, וגם מנחה את בעל העסק כיצד לנתח אותן, כיצד לקרוא את חוזה ההתקשרות, וכיצד להתמקח עם ספק הסלולר. יועץ תקשורת זה הוא חשוב לאין ערוך, מאחר ובעזרתו ניתן להגיע לחסכון משמעותי ביותר של עשרות אלפי שקלים לבעל העסק במהלך השנה.