טיפולי שיניים לכל הגילאים

מחפשים טיפולי שיניים לכל הגילאים?

טיפולי שיניים, אינם טיפולים אשר שמורים רק לאוכלוסייה מקבוצת גיל אחת. למעשה, הסטטיסטיקה מראה שכיום, אנשים מחפשים טיפולי שיניים לכל הגילאים – החל מילדים בני 3, ועד מבוגרים בני 80 ויותר. כמובן שלכל קבוצת אוכלוסייה יש טיפולים אשר מאפיינים אותה יותר, שכן בכל גיל, יש רגישות אחרת לבעיות בחלל הפה והשיניים. אם כן, אילו טיפולים רלוונטיים במיוחד לכל גיל?

טיפולים לפי גילאים

נתחיל מכך, שמומלץ לקחת את הילד לרופא שיניים כבר בגיל שנתיים, כאשר גל השיניים סיימו לצמוח, ואפשר לראות האם ישנן בעיות שונות. כדאי גם להתחיל לאמן את הילדים בשמירה על היגיינת הפה החל מגיל 3. כאשר מדובר על טיפולי שיניים לכל הגילאים, הרי שבקרב ילדים יש סיכון גבוה במיוחד לעששת – גם בשל צריכה של מאכלים מתוקים, וגם בשל העובדה שילדים לא תמיד שומרים על שגרת ניקיון – לכן אפשר ללכת לרופא שיניים לילדים שמתמחה בין השאר בסתימות וטיפולי שורש לשיני חלב.

בגילאים בוגרים יותר, אפשר שיהיו בעיות בשל צמיחה של שיני בינה ותחיקת שיניים אחרות. כמו כן, החל מגיל ההתבגרות ואילך, אפשר לעבור טיפולי יישור שיניים, במידה והן צמחו בצורה שאיננה ישרה.

בגילאים מבוגרים עוד יותר, אחת הבעיות הנפוצות ביותר היא של נשירת שיניים. אמנם כשמדובר על טיפולי שיניים לכל הגילאים הרי שטיפולי השתלת שיניים נעשים בכל גיל, אבל ברוב המקרים, הם נובעים מנשירה של שיניים בגיל מבוגר, ולכן ההשתלה היא פתרון יעיל מאד לאוכלוסיה מבוגרת במיוחד.

לקבל את כל המידע

חשוב לזכור שבמידה ואתם מחפשים טיפולי שיניים לכל הגילאים, הרי שאתם לא תמיד מוגבלים אך ורק לטיפול אחד. לעתים, כמה טיפולים שונים, יוכלו לתת מענה לבעיה שאתם סובלים ממנה. כדאי לברר עם רופאי שיניים מהן האפשרויות השונות, ולקבל ביחד איתו החלטה.

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
HE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"טבלה רגילה";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}