טיול לספרד עם ילדים

האם אפשר לתכנן טיול לספרד עם ילדים ?

אתם מעוניינים לצאת לנופש משפחתי מהנה באופן מיוחד. באופן טבעי אתם מתחילים לבדוק את היעדים של מערב אירופה, או את היעדים של ארה"ב. כדאי לדעת, כי כיום, יש מדינה שהולכת ונהיית פופולרית ביותר לטיולים משפחתיים – זו היא ספרד. בעבר, ספרד הייתה תחת שלטון דיקטטורי ולכן לא הייתה יעד תיירותי מפותח. יחד עם זאת, מאמצע שנות ה80, אנו רואים יותר ויותר מסלולים אפשריים של טיול לספרד עם ילדים וגם אתם מוזמנים להצטרף לטיול שכולו חוויה לכל המשפחה מקטן ועד גדול !

על מה חשוב לשמור ?

כשאתם רוצים לצאת אל טיול לספרד עם ילדים יש כמה כללים שכדאי לשמור עליהם. ראשית – אל תנסו להיות ספונטניים. ממש לא כדאי … תכננו מראש היטב את הטיול שלכם, על מנת שלא יהיו לילדים שלכם הפתעות כאלה ואחרות. אתם אולי מוכנים לצאת לעוד מוזיאון ולא אכפת לכם לפספס גלריה – אבל אם הבטחתם לילדים שלכם ביקור בפארק שעשועים ליד ברצלונה, קחו בחשבון שמבחינת הילדים מדובר בהבטחה קדושה שחובה עליכם לקיימה ויהי מה!

לאיפה כדאי לטוס ?

אחת השאלות היא היכן מומלץ לעשות טיול לספרד עם ילדים – הרי ספרד היא מדינה גדולה למדי. ככלל, רצוי להימנע מנסיעות ארוכות מידי. את הטיול המשותף למדריד וברצלונה כדאי לשמור לעצמכם בלבד. אם מדובר על טיול ביחד עם הילדים עדיף להיצמד לאזור ספציפי כמו מדריד או ברצלונה, שהן ערים גדולות למדי. עם זאת אפשר גם לבחור אזורים אחרים בשביל טיול לספרד עם ילדים.

ולכמה זמן טסים ?

טיול לספרד עם ילדים יכול להיות מתיש יותר מאשר טיול רגיל שמיועד למבוגרים בלבד, משום שאתם מתפקדים כל הזמן בתור בייביסיטרים, מה גם שלילדים שלכם קשה לתקשר עם האוכלוסייה המקומית. מומלץ בחום לצאת אל טיול לספרד עם ילדים שיהיה בין שבוע לשבועיים. כך אתם והילדים תמצו היטב את החוויה הספרדית, ובמקביל אתם לא תחושו מותשים מכל המקומות שתבקרו בהם .