טיולי משפחות לספרד – כל מה שחשוב שתקחו אתכם

החשש הגדול ביותר שלנו כאשר אנחנו כבר יושבים במטוס בדרך אל החופשה המיוחלת הוא ששכחנו משהו חשוב בבית, ועכשיו הכל אבוד, כאשר אנחנו כבר באוויר….. אם כן, חשוב מאד להיערך בהתאם על מנת למנוע מצב לא נעים מן הסוג הזה, וכדי שהטיול המתוכנן אכן יעבור בצורה המוצלחת ביותר שיש בסופו של דבר. אם אתם מתכוונים בקרוב לטוס לספרד במסגרת טיול משפחות, לפניכם רשימה של כל מה שחשוב שתקחו אתכם.

טיולי משפחות לספרד: כל מה שחשוב לקחת, ושבהחלט לא כדאי לשכוח בבית

  1. טיולי משפחות לספרד בדרך כלל משלבים בין הליכה בטבע, טיולים אורבניים ובטן גב על חוף הים. הצטיידו לפחות בשני זוגות נעליים, שיתאימו לכל אחד מהצרכים המוזכרים: כפכפים לים ונעלי ספורט סגורות או נעלי הרים להליכות.
  2. טיולי משפחות לספרד הם עמוסים ובנויים על לוחות זמנים צפופים. למרות זאת, כמו בכל חופשה, יהיה לכם זמן פנוי, שכיף יהיה לנצל אותו לדברים שאתם אוהבים לעשות. הצטיידו בכמה ספרים עבורכם ועבור הילדים, כך שלאף אחד מכם לא ישעמם בשעות הפנויות שיהיו לכם.
  3. אם אתם שומרי מסורת או בעלי זיקה חזקה ליהדות, וודאי תרצו לקחת אתכם תהילים, כדי להרגיש בטוחים יותר על בסיס יומיומי, וברגעים מלחיצים במיוחד.
  4. קחו אתכם לפחות שני כרטיסי אשראי. במידה ואחד הכרטיסים ייאבד או ייגנב, אתם לא תרצו "להיתקע" בלי כסף מזומן. כרטיס אשראי נוסף יאפשר לכם להרגיש בטוחים יותר כלכלית.
  5. אם הילדים שלכם קשורים במיוחד לחפץ מסויים, כמו: מוצץ, דובי, בובה או שמיכה, שהוא חלק בלתי נפרד משגרת היומיום שלהם לא כדאי שתשכחו את החפץ הזה בבית, אחרת כל החופשה שלכם עלולה להפוך לסיוט.

לעבור על הצ'ק ליסט במהלך האריזה

טיולי משפחות לספרד יכולים להיות חוויה מטריפה ומיוחדת במינה, אך הם לא יהיו  כאלה אם תשכחו דבר מה חשוב בבית. עברו על הצ'ק ליסט שבמאמר זה במקביל לאריזת המזוודות, וכך תבטיחו, ששום דבר חשוב לא יישאר בבית.