בעידן הסלולר שהתרגש עלינו בשנים האחרונות כולנו מכירים את התופעה – מגיעה החשבונית החודשית, מחברת הסלולר, ושוב אותה תחושת חוסר אונים למול המסמך המסובך שנגלה לעינינו. לאחרונה, חברת אורנג' החליטה לשים קץ לבעיה והחליטה להפוך את חשבונית אורנג' לפשוטה וברורה, הכול באמצעות מספר צעדים שעשתה לאחרונה. בגדול מדובר בתוכנית אורנג' קליר, שעיקר מטרתה, השקת חבילות פשוטות, ברורות ומשתלמות יותר ללקוח.
יתרונות התוכנית
התוכנית אורנג' קליר בעצם הופכת את חשבונית אורנג' החודשית לברורה יותר, בין היתר בזכות היותה קבועה מראש וללא הפתעות. במילים אחרות, בכל חודש מקבל הלקוח חשבונית ובה פירוט: מסרוני sms, דקות שיחה, גלישה ברשת האינטרנט וכדומה, במחירים קבועים. בנוסף יצוין, כי התוכנית מורכבת מ-6 חבילות, אותן יכולים מגוון הלקוחות להתאים לצרכיהם ורצונותיהם השונים.
יתרונות נוספים
כחלק ממאמצי החברה לספק ללקוח חשבונית אורנג' ברורה ופשוטה, הושם דגש בחברה אף על תוכן וניסוח החשבונית החודשית. כלומר, הנוסח בו כתובה החשבונית מותאם לאדם הסביר ומטה, כך שביטויים מקצועיים ומילים שאינם שגורים בפיו של האדם הפשוט אינם חלק מתוך חשבונית אורנג' החדשה.
בנוסף, המשדרגים את מכשירם או רוכשים חדש בחברת אורנג', עשויים לזכות במחירים אטרקטיביים עבור אחריות ושירותי תחזוקה, והכול כחלק מהתוכנית. התוכנית מעניקה הטבות רבות ומאפשרת לקרוא את חשבונית אורנג' החודשית בקלות, כשהכול כמובן ללא התחייבות מצד הלקוח.
צעד נוסף להבהרת חשבונית אוראנג'
חברת אורנג' אינה שוקטת על שמריה כשממש לאחרונה השיקה תוכנית המשך בשם קליר מאקס. מטרת התוכנית, הנה הענקת אפשרות ללקוחות לקבוע תקרת מקסימום למחיר החודשי על שיחות הסלולר. תוכנית חדשה זו, מסייעת לשמור על חשבונית אורנג' החודשית קבועה וברורה, בזכות שליטתו הגבוהה יותר של הלקוח בהוצאותיו על שיחות במכשיר.
הרעיון של תוכנית קליר מאקס, שכאשר מגיע הלקוח לניצול המקסימום של חבילת המאקס שבחר, יקבל הלה התראה על כך למכשיר הסלולר שלו ו/או למכשירים אחרים. בנוסף, החברה מעניקה ללקוח, המגיע לתקרה, הטבה בדמות יחידות שיחה נוספות במתנה, כך שלא ייאלץ לגלוש מעבר למחיר המקסימלי שנקבע.